Je komt ons regelmatig tegen in de vakpers. Zo publiceert onze Managing Director Kees-Jan Rozestraten sinds jaar en dag columns in vakblad voor actiemarketing Promz. Hieronder een greep uit artikelen van zijn hand, en andere stukken door of over medewerkers van het bureau.

Promz 2017
Tot wel 100% korting…
Zojuist met onze creatieve directie een broodje gegeten in de zon op een Amsterdams terras. Het leven kan haast niet mooier zijn. Lees meer…

Shopper marketing update: Schiphol even lekker landen International Travel Retail: een unieke markt waar we veel in werken. Over de hele wereld, maar ook ‘gewoon’ hier, voor de nationale trots Schiphol. Lees meer…

Promz 2016
Zin in de zomer, zin in vernieuwing…
Wat verandert er toch veel in ons vakgebied. Denk aan content, social, de veranderende rol van een merk, de invloed van bloggers en vloggers. Lees meer…

Passie pays…
Wat hebben Roy Donders en Max Verstappen gemeen? Jumbo. En Jumbo heeft (ook) passie. Passie pays. Lees meer…

Een goed begin is het halve werk: de briefing
We gaan weer richting najaar. En het najaar betekent weer volop aan de bak met de promoties voor het volgende jaar. Lees meer…

De vis wordt duur betaald
Wat me regelmatig opvalt, is dat een in beginsel goede actie soms zó ontzettend slecht gecommuniceerd wordt. Lees meer…

Promz 2015
Gaan we van fysieke winkels naar pop up stores?
Alle veranderingen die we de laatste jaren gezien hebben en alles wat nog gaat komen, scheppen ook enorme kansen voor de fabrikant én voor de klant. Lees meer…

De miraculeuze comeback van taal in marketing
Taal staat weer op de kaart bij adverteerders en retailers. Terecht! Gastcolumn van Creative Director Tim den Heijer. Lees meer…

De kracht der gewoonte
We spenderen met z’n allen jaarlijks heel veel energie en geld om klanten uit hun “gewoonte” te halen. Is dat altijd slim? Gastcolumn van Managing Director Niels Braat. Lees meer…

8 tips & tricks voor 2016
De bladeren zijn gevallen, de koele witte wijn is ingeruild voor rode wijn, het einde van het jaar nadert. Lees meer…

Promz 2014
Een beetje slimme creativiteit, dát is de uitdaging!
Premiumacties, of ze nou met voetbal te maken hebben of niet: met wat slimme creativiteit kun je ver komen. Lees meer…

Het gevaar van al die prijsacties
Door alle prijsacties vermindert het aantalcreatieve, impactvolle activaties die toegevoegde waarde bieden. Lees meer…

Shell helpt, weet u nog…
Voeg een beetje Act Factor toe aan je campagnes… De Act Factor kan een letterlijke beweegreden zijn voor de consument om in actie te komen. Lees meer…