Concept en campagne
Van strategische vraag tot tastbaar resultaat. Of het nu gaat om een nieuwe campagne of het optimaliseren van uitingen en media binnen een bestaand campagne-idee. Maar ook die leuke, losse actie of uiting maken we met enthousiasme. We ontwikkelen nieuwe concepten het liefst mét onze opdrachtgevers. In strategische sessies en kitchenreviews leggen we samen een sterk fundament.

Design en artdirection
2D, 3D of interactief: op het gebied van art en design heeft De Combinatie van Factoren heel wat kennis en kunde in huis. Die gebruiken we om onze concepten tot leven te brengen. En om opdrachtgevers te helpen met specifieke visuele vraagstukken. Van een complete look & feel tot een (actie)logo of verpakking. En natuurlijk het selecteren en begeleiden van fotografen, regisseurs, illustratoren en animators.

Copy
Copy blijft belangrijk. Sterker nog: met de opkomst van contentmarketing en interesse in persuasion-technieken zien we het belang van tekst alleen maar groeien. We adviseren en trainen op het gebied van tone-of-voice en verbal identity. En bij De Combinatie van Factoren gaat geen zin de deur uit zonder dat er een Neerlandicus of (bij internationale campagnes) native speaker naar gekeken heeft.

Advies
Soms wil je als marketeer een verse invalshoek. Heb je behoefte aan een partner-in-crime die je helpt om je collega’s, board of klanten in beweging te krijgen. Of wil je eens eerlijk en onbevooroordeeld horen wat je beter zou kunnen doen. Onze opdrachtgevers geven ons al jaren hoge cijfers voor ‘functioneren als sparringpartner’.

Executie
“Execution is the only strategy the consumer will ever see.” Die quote staat bij een van onze managing directors op het visitekaartje. En dat is geen toeval. Want er is niets zo zonde als een goed idee dat niet goed uitgevoerd is. Onze eigen studio werkt nauw samen met art, copy en design om ervoor te zorgen dat we er alles uithalen wat erin zit. En dat zie je.

Account- en projectmanagement
Is er één marketeer die anno 2016 geen tijd en handen tekort komt? De Combinatie van Factoren kan veel uit handen nemen. Zeker als het gaat om complexe projecten en uitdagende timings. We zijn niet anders gewend. Zie onze accountmensen als je collega’s die toevallig bij ons werken. Samen klaren we het.

Brand activation
Brand activation, wat betekent die term vandaag? Vraag het tien bureaus en je krijgt (minstens) tien antwoorden. Bij ons gaat het in elk geval niet om allerlei hokjes, zoals on- of offline, above of below the line. En al helemaal niet om mediumtypes. Voor De Combinatie van Factoren is activeren geen specialiteit, maar een mentaliteit: alles wat we maken móet mensen bewegen. Fysiek, emotioneel en liefst allebei. Zo kijken we naar een winkelactie, maar net zo goed naar een socialmedia-campagne, tv-commercial of een huis-aan-huisfolder.

Werk
Je komt ons werk overal tegen. Bijvoorbeeld als je de IKEA catalogus leest, een Bruna commercial ziet, een KWF actie deelt op Facebook of de M&M’s store bezoekt op Schiphol, of Dubai. Maar ook als je een STOP AIDS NOW! ArtBag koopt, een Boekenbon cadeau doet of een aanbod krijgt van Tele2 hebben wij daarmee te maken. En als je op je werkkamer nog Heineken speakerkratjes hebt staan … precies. Uiteenlopend werk met één rode draad: het is bedoeld om mensen te bewegen.