SENSEO KOFFIEPADS

In een competitieve koffiepadmarkt met steeds meer private labels zetten wij SENSEO koffiepads weer keihard op de kaart.

DE BESTE

Dagelijks worden er 750.000 kopjes echte SENSEO koffie gezet. Het merk is dus springlevend. Maar tussen al het private label-geweld in de schappen zijn consumenten zich hier niet altijd even bewust van. Hoe lossen we dat op?

Uit verschillende consumententests blijkt dat Senseo koffiepads de beste zijn. Daarnaast vindt de belangrijkste test dagelijks plaats: al die honderdduizenden koffiemomenten die Nederlanders beleven met Senseo koffiepads. Daarom kunnen we met recht zeggen: Senseo. Als beste getest door Nederland.

SOCIALE BEWIJSKRACHT

Met dat gegeven startten we een social proof campagne. We boden koffiedrinkers een digitaal platform om zelf te vertellen wat zij van Senseo koffiepads vonden. Meer dan 20.000 Nederlanders lieten een review achter. De campagne scoorde uitstekend op kwaliteit en verstevigde ook nog eens de nr. 1 marktaandeelpositie.

Middelen: online video, billboards, advertenties en point-of-sale materiaal