PEANUTS VOOR ORANJE

M&M’s is het nr. 1 chocolademerk ter wereld, maar de link met voetbal leg je minder snel. Daar brachten wij verandering in.

M&M’S PEANUTBALL

Met de M&M’s Peanuts voor Oranje-campagne brachten we voetbalminnend Nederland in beweging. Het kon niemand ontgaan dat ook het nr. 1 chocolademerk een échte supporter van Oranje was. Met een speciale 100% Oranje M&M’s editie, mascottes op de tribune, een online game, tv-commercials, radioreclame, winkelvloeractivatie en met hét oranje premium van dat jaar: de M&M’s Peanutball.

MAXIMA

De M&M’s Peanutball werd uitgereikt aan (toen) prinses Maxima en op landelijke televisie getest door Frank de Boer. Zelfs het Nederlands elftal trainde er mee. De activatie groeide uit tot één van de meest succesvolle ooit voor Mars Inc. Daarom deden we de campagne twee jaar later nog eens dunnetjes over in 26 landen wereldwijd. Peanuts!