Als het juist nú gisteren klaar moet zijn

Klanten die eerst in de winkel kwamen nu online bereiken? Je shopperactivatie door laten lopen, maar dan net even anders? Of toch die productintroductie gepast communiceren aan de handel? Dan is het in deze onzekere tijden hoog tijd voor onze One Day Speedconcepting!

Meer bedreigingen en kansen dan ooit

Tijdens deze crisis heb je als marketeer of brand manager in FMCG en Retail geen keus: je moet blijven inspelen op de markt die per dag of zelfs per uur verandert. Want er zijn nu niet alleen meer bedreigingen, maar ook meer kansen dan ooit. Daarom biedt DCVF jou One Day Speedconcepting.

Voor FMCG en Retail was snel schakelen nog nooit zo belangrijk.

Een compleet activatieconcept in één dag

Hoe dan?! Alles begint ’s ochtends met een conference call met ons creatieve team. Dit team bestaat uit een strateeg, copywiter en art director. Ze werken natuurlijk thuis, maar houden de hele dag contact met je voor feedback. Zo heb jij ‘s avonds een activatieconcept waar je verder mee kunt.